Qarty

Reklama zewnętrzna – porady

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują towar bądź usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niesłychanie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na typu reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się innowacyjnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są znaczące, aby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak odmienna z owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jak zapewnić im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w wyjątkowy sposób, żeby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.